Du er inne
Takk.
Du har gjort det første skrittet. Det er allerede et signal.
Du får en e-post om litt med Skurrtesten — i tilfelle du vil ta den senere. Men du trenger ikke vente. Du kan ta den med en gang.
P.S. Sjekk søppelpost hvis du ikke ser e-posten. Eller send meg en melding på kristin@melsnes.no.